Wakker Dier presenteert alternatief voor kiloknaller

winkelaarbuttonVanaf vandaag kan iedereen op de hoogte blijven van alle diervriendelijke folderaanbiedingen van de zes grote, vaderlandse supermarkten met de ‘Wakkere Winkelaar’ van Wakker Dier. Deze e-mailnieuwsbrief is een alternatief voor de gewone supermarktfolder, waar meestal met kiloknallers het dierenleed van de voorpagina spat. “Een kilo kip in de aanbieding voor € 2,99 trekt misschien wel mensen naar de winkel. Maar je kunt begrijpen dat het dier de prijs voor dergelijke prijsstunts betaalt. Laat supermarkten liever biologische producten promoten in hun reclamefolders, in plaats van dierenleed”, aldus een woordvoerster van Wakker Dier. AH en C1000 zetten de afgelopen zes maanden niet één keer biologisch vlees in de folder. De Wakkere Winkelaar is een vervolgstap in de campagne tegen kiloknallers. Afgelopen vrijdag startte Wakker Dier een radiocampagne met de titel “bij goedkoop vlees betalen dieren de prijs”.

Bron: Wakker Dier

Lees ook:Wakker Dier wil kiloknallers aanpakken
Lees ook:Dierenleedplaatjes tegen kiloknallers
Lees ook:Staatssecretaris Dijksma wil af van kiloknallers
Lees ook:C1000 gaat stoppen met kiloknallers
Lees ook:Supermarkten stunten weer meer met vlees

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.